Procedura rekrutacji

PROCEDURA REKRUTACJI

Krok 1
Zarejestruj się elektronicznie na stronie https://ehms.pollub.pl/rekrutacja

Instrukcja obsługi Systemu Elektronicznej Rejestracji Kandydatów

Krok 2
Wydrukuj ankietę osobową, polecenie zapłaty, skierowanie na badania lekarskie (badania lekarskie obowiązują tylko Kandydatów na kierunek Edukacja techniczno-informatyczna i Inżynieria bezpieczeństwa) oraz studenci studiów stacjonarnych oświadczenie studenta o spełnianiu warunków do podjęcia i kontynuowania studiów stacjonarnych w uczelni publicznej bez wnoszenia opłat.

Krok 3
Wpłać opłatę rekrutacyjną w wysokości 85zł (przelewem internetowym, na poczcie lub w banku).

Krok 4
Sprawdź czy zostałeś zakwalifikowany do przyjęcia na I rok studiów - logując się do systemu elektronicznej rekrutacji.

Krok 5
Rejestracja kandydatów na studia. Przynieś komplet wymaganych dokumentów oraz potwierdzenie opłat do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej:

  • opłata za legitymacje i indeks - 21zł
  • opłata za I semestr nauki, studia I i II stopnia niestacjonarne (zaoczne) - 1500zł

KONTAKT
ul. Nadbystrzycka 38
telefon: 81 53 84 517 lub 81 53 84 541
e-mail: rekrutacja.wpt{at}pollub.pl;
GODZINY PRZYJĘĆ 
20.09.2017r - godz. 10-12
21.09.2017r - godz. 10-12
pok. nr 3